Najważniejsze
święto miasta – Dni Jarosławia, minęło, ale echo koncertów i dobrej zabawy
stale odbijają się w murach starówki i na forach internetowych.
Po raz
kolejny organizatorzy Dni Jarosławia – Burmistrza Miasta Jarosławia oraz Centrum
Kultury i Promocji w Jarosławiu, postanowili zapewnić uczestnikom dawkę dobrej
muzyki. W tym roku usłyszeliśmy takie gwiazdy jak Andrzej Piaseczny, Wędrowne
Gitary oraz Krusher.
Dwudniowa impreza
miała także rodzinno-piknikowy charakter. W ramach akcji „Prowadzę jestem
trzeźwy” każdy mógł sprawdzić, jak wygląda świat z perspektywy kierowcy
jadącego na podwójnym gazie. Z myślą o najmłodszych, wspólnie z firmą
Burt Fun, zorganizowano plac zabaw, gry i konkursy, zaś w ramach akcji „Uczestnicy
misji mieszkańcom swojego miasta”, żołnierze rozdawali grochówkę. Swoje
umiejętności zaprezentowali także uczniowie jarosławskich szkół tańca – Dance Center
oraz TAKT.
Płyta Rynku
stała się sceną, na której z spektaklem wystąpił Teatr Kulinarny Krzysztofa
Górskiego. W tym roku serwowano Kwaśnicę z Sokołów SA, a każdy – słoneczny, dzień
imprezy, kończył się dyskoteką przy dźwiękach Aki Sound.
Wśród partnerów tegorocznych Dni
Jarosławia znaleźli się: Kia, Multifarb, Sokołów SA, Podkarpacki Bank
Spółdzielczy, Bank Zachodni WBK, AM TECH, market Mrówka, agencja interaktywna Omnia.pl. Imprezę
patronatem medialnym objęły telewizje internetowe: Twoja TV i POD 24; podkarpacki
portal opinii „Biznes i Styl”, Życie Podkarpackie, Gazeta Jarosławska oraz Radio
Rzeszów.